BÖYLE OLUR 90'LILARIN DEVRİMİ

Gezi Parkı yıllardır hor görülen insanların mekanı oldu özellikle de "ergen deyip" küçümsenen, dur araya girme, sen bilmezsin denen insanların devrimi oldu..! Bu olay sosyal medya sayesinde değil tam da bu gençlerin hayat tarzına müdahale yüzünden hız kazandı... Sosyal medya sadece aracıydı... Olmasaydı lise çıkışında buluşup yürürlerdi...


Sloganda diyor ki "slogan bulamadım" ne demeli... Apolitik diye ezip geçtik bu gençleri dozerlerin gencecik fidanları ezip geçmesi gibi... Bulma kardeşim sen slogan bulmasan da olur "çare Drogba" yazsan da biz anlarız ne demek istediğini. Alanlardaki isyanını, şarkılarının "Edip Akbayram", "Zülfü Livaneli" yahut "Selda Bağcan" yerine neden Duman, Siya Siyabent olduğunu... 


Senin içindeki İsyan Ateşini gördük hepimiz günlerdir nasıl Türkiye'yi de peşine kattığını. Kıskanmadım değil hani, dedim ilk kez 90'lı olsaydım da senle top oynasaydım, senle gülüp eğlenseydim, senle "takılsaydım"...

Hayran oldum sevgili kardeşim sana, "İKTİDAR" karşısında hepimiz çuvallarken "acaba onu mu yazsak bunu nasıl söylesek" derken senin kendi hesabından "mentions"ladığın iktidar üyelerine verdiğin cevaplara...

Utandım aziz kardeşim seni anladığımı düşünüp anlamadığımı fark ettiğimi görünce. Senin davana "ne bilirsin sen" türünden zihin geçirmeleri yaptığım için utandım en çok...

Takdir ettim o zekanı, sıkılan gaza bile "yazdığın marşlarla" karşı gelişine...

ve şimdi anladım Atatürk'ün bu ülkeyi neden ASKERE, POLİSE, SAVCIYA, İKTİDARA değil de SİZ GENÇLERE emanet ettiğini...

Saygıyla tüm direnişçi kardeşlerimin önünde eğiliyorum...

Muhabbetle
Murad Çobanoğlu