BUGÜN SENİ İSTEDİM

bugün seni aramak istedim!

elim numaralara da gitti hani,

çevirdim hafızamda olmayan rakamları!

lakin basmadım arama tuşuna



telefonda karşıma çıkacak sesten de korkmadım hani?

tek korkum belki de "kimsin"

demesinden daha korkunç ne olabilir ki dedim kendime



kavga etmek istedim yıllar sonra senle,

kinayeli sorular sormak,

cevap alamamak, tutulmak istedim!

hey demek, ne günlerde o günler



adada yürümek istedim,

bazen de modada,

bazen cadde-i kebirde

bazen de beşiktaş'da bir çay bahçesinde

hem de denize nazır bir salaşlıkta



cevap alamadığım sorular sormak istedim,

mahçup bir kaç göz görmek,

güneşin temimizden geçip gitmesini,

ruhumuzu ayak ucunda yansıtmasını



dizinde uyumak istedim,

uyanıp denizi seyretmek,

filmlerde kaybolmak,

kadehler eşliğinde kendimizi yeniden bulmak istedim



vel hasıl-ı kelam senle olmak istedim, yazmak istedim,

söylemek istedim,

ne yazabildim

ne de söyleyebildim



05,01'11

Murad Çobanoğlu