SEVGİLİYE

Ben ki,
Güneşi sağ elimle tutan biriydim,
Sana dokunursam ellerim yanar,
Yüreğim de benim bu halime yanar.
Işığım sana kavuşamıyor ey sevgili,
Yetmiyor kelimelerim tümcelerime
Ve her daim anıyor yüreğim,
Yüreğimde kalan gözlerini
Kibrim sen de hapis,
Yüreğim de,
Gözlerim de gözlerinde,
Bil ki
Ben yaşamıyorum bu hazan mevsimde
Ne tatsız,
Ne ruhsuz
Ne de kimsesiz kaldım,
Yalnızlığım yalnızlığınla,
Acılarım anılarınlala paydaş
Dinle Ey sevgili,
Gözlerimde kalan son anılarının tınısını,
Sevgimde haps olan yalnızlığımı
Ve daim senin adına çektiğim tüm acıları
Günahlarım bana özdeş,
Kaderim düşman olsa da,
İki çift mısra ve sen yanımda oldukça,
Ne ister gönül başka bir ses,
Ne arar başka bir seda
Ben bilmem gözlerinden başka okyanus,
Bilmem nefesinden başka hava
Ne sabah görür güneşi gözlerim
Ne de duyar bir aksi seda
Yazan değil,
Yazdırandadır marifet,
Ne dosttan bir teselli buldum
Ne de tattım yardan bir parça merhamet

Murad Çobanoğlu
12.10.10